ساختن یک کسب و کار موفق نیازی به استراتژیهای پیچیده یا فناوریهای پیشرفته ندارد. اغلب سادهترین رویکرد، مؤثرترین است. اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک یا کارآفرینی هستید که به دنبال ایجاد تأثیر چشمگیر است، نیازی نیست چرخ را دوباره اختراع کنید. با پیروی از یک برنامه بازاریابی ۷ مرحلهای ساده، میتوانید پایهای قوی ایجاد کنید که رشد را تحریک کرده و درآمدزایی کند.
دقیقا همینطور که گفتید ممنونم
بی نهایت متشکرم از راهکارهای جالب و موثر و ارزشمندتان آقای مهندس و خداوند مهربان برکت اش رادر لحظه های زندگیت جاری کند...امین